Revocarea/numirea administratorului

Revocarea sau numirea administratorului

Revocarea sau numirea administratorului este o schimbare importantă, ce poate surveni din varii motive. Reprezintă o modificare a actului constitutiv al societății comerciale. Aceasta masura revine adunării generale a asociaților, în cazul unei societăți cu mai mulți asociați, fie asociatului unic. 

Cand poate surveni revocarea sau numirea administratorului?

Revocarea sau numirea administratorului poate fi hotărâtă odată cu încheierea mandatului acestuia sau înainte de împlinirea termenului limita. O societate comerciala cu raspundere limitata poate fi administrată de cel puțin un administrator, persoană fizică sau juridică, de naționalitate română sau oricare alta. 

Acte necesare pentru revocare sau numire administrator:

  • copie a actului constitutiv
  • copie a certificatului de înregistrare a societății
  • copie CI asociat/asociați
  • copie CI administrator nou

Odată constituit dosarul de revocare sau numire administrator, echipa noastră va demara procesul și va soluționa situația pentru dumneavoastră.