Schimbarea sediului social.
Ce trebuie sa știți despre schimbarea sediului social?
Sunt mai multe situații în care sediul social se schimbă, fie că a expirat contractul cu destinație de sediu social, acesta nemaiprelungindu-se, fie că societatea s-a mutat în alta regiune a țării, alt oraș etc. În cazul în care societatea comercială și-a mutat activitatea în alt județ decât cel inițial, este necesară rezervarea de denumire în respectivul județ. Ulterior, societatea urmează să fie radiată din evidența județului unde a fost inițial înregistrată. Procesul de schimbare a sediului social impune și actualizarea actului constitutiv, precum și al certificatului de înregistrare al societății. În cazul în care nu sunt actualizate datele și actele, societatea poate fi sancționată, putand fi chiar declarata inactiva.
Acte necesare pentru schimbare sediu social:
- copie a actului constitutiv
- copie CI asociati
- dovada sediului social
- certificat de înregistrare al firmei în original
- certificate constatatoare in original
Odată constituit dosarul de schimbare sediu social, echipa noastră va demara procesul și va soluționa situația pentru dumneavoastră.