Onorariile noastre sunt competitive si juste.

Va invitam sa consultati lista noastra de preturi. Pentru mai multe detalii, va stam la dispozitie.

Infiintare SRL – 2 asociat​i

Onorariu

Infiintare SRL – 3 sau mai multi asociat​i

Onorariu

Infiintare SRL-D

Onorariu

Infiintare PFA

Onorariu

Infiintare II/IF

Onorariu

Depunere declaratie beneficiar real

Onorariu

Schimbare denumire societate

Onorariu

Majorare/Reducere capital social

Onorariu

Deschidere/Radiere punct de lucru

Onorariu

Dizolvare, lichidare si radiere

Onorariu

Schimbarea obiectului de activitate

Onorariu

Schimbare sediu social – în același județ

Onorariu

Schimbare sediu social – în alt județ

Onorariu

Numire/Revocare administrator

Onorariu

Modificare obiect de activitate

Onorariu

Suspendare/Reluare activitate

Onorariu

Cesiune parti sociale

Onorariu

Actualizare date de identificare

Onorariu

Prelungire durata de funcționare

Onorariu

Autorizare activitati

Onorariu

Prelungire Sediu Social

Onorariu

Actualizare conform CAEN Rev. 3,

Onorariu

Echipa noastra va sta la dispozitie pentru clarificari, precum si pentru detalii privind onorariile sau serviciile Niodi Consulting.

O echipa dedicată de profesionisti ce isi pun experienta in serviciul dumneavoastra.

Acte necesare pentru înființarea unui SRL

Pentru înființarea unui SRL avem nevoie de următoarele:

– Document care atestă dreptul de proprietate asupra spațiului cu destinație sediu social (Contract vânzare-cumpărare/Certificat de moștenitor etc.)

– Copie după actul de identitate asociat/asociați

– Copie după actul de identitate proprietar/proprietari

– 3 variante denumire firmă

Ce va trebui să faci după înființare SRL

1. Să mergi la banca pentru ati deschide un cont curent.

2. Să îți ridici în termen de 30 de zile Registrul Unic de Control de la ANAF (cost 30 de lei)

3. Să îți găsești un contabil care să îți țină evidența, să depună declarațiile la ANAF, și care să te îndrume atunci când ai nelămuriri – echipa Niodi Consulting te poate ajuta și cu acest aspect.

4. Să îți alegi un program de facturare care te va ajuta să emiți facturi într-un mod simplu și rapid.

5. Să obții un cod special de TVA – dacă știi sau preconizezi că vei lucra cu firme din UE sau că vei achiziționa servicii din UE.

Pentru toate cele de mai sus echipa Niodi Consulting îți oferă consultanță gratuită pentru ca tu să pornești cu dreptul în afaceri.

EXPERIENTA

Suntem mereu deschiși la provocările pieței și ale domeniului nostru de activitate, asumându-ne constant responsabilitatea pentru serviciile pe care le oferim. Ne impunem standarde înalte de performanță și menținem în mod continuu consultări și discuții directe cu toate părțile interesate, inclusiv clienți, autorități locale, instituții abilitate și societatea civilă..

15 ani

experientă

900

firme înființate

1200

clienți

200

puncte de lucru deschise

Blog Insights

Noutati legislative

Descoperă cele mai recente noutăți legislative și fii la curent cu schimbările care te pot afecta! Citește acum cele mai noi articole pentru a te informa corect și complet.

Accesați consultanță individuală adaptată nevoilor dvs.

Indiferent dacă sunteți la startul unei noi afaceri și căutați suport pentru crearea acesteia, sau dacă dețineți deja o companie și sunteți în căutare de consultanță, echipa noastră de specialiști este aici pentru a vă oferi asistență, ghidându-vă meticulos spre soluțiile optime.